6 Nisan 2011 Çarşamba

Yine defter süsledim :)

Günaydınlar hanımlar :)
Dayanamadım geçenlerde yine defter süsledim. İnanın bu kadar şeyle ne yapacağım ben de bilmiyorum :) Yakın zamanlarda sizlere bir süprizim olabilir bekleyin beni olur mu ? :))))) Gelelim defterlere bunlara her zamankinden farklı olarak birer tanede takım olarak ayraç yaptım. Bu arada benim süslediğim defterler genelde normal okul defterlerinden ajanda gibi olanları pek kullanmıyorum hem bunlar daha ekonomik oluyor :) Bu sefer defterleri farklı olarak yapışkanlı kağıtla ve kumaşla kapladım.




Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

3 yorum:

  1. çok şık olmuş gerçekten.niye söyleyip kaçtın niye söylemedin merak ettim bak şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. cok hoş cok güzel olmuş.ellerine yüregine saglık.

    YanıtlaSil
  3. sezobigo; teşekkkür ederim şekerim, biraz daha merak et bakalım :)
    hobihuzur; Teşekkür ederim sağolun :)

    YanıtlaSil