20 Nisan 2011 Çarşamba

Kapı süsü :)

Günaydınlar herkese :)

Sonunda kendime de kapı süsü yaptım :) Yaşasın..... Uzun zamandır aklımdaydı ama değişik birşey olsun istiyordum. Sonunda yaptım içime de sindi. Hani kendim yaptımdiye demiyorum çok beğendim :) Bakalım siz beğenicek misiniz?

Yapılışına gelince de; istediğim boyda bir kasnak aldım. Kasnağa çuval bezi geçirdim. Üzerinede keçeden kestiğim figürleri yapıştırdım.  Son olarak da kalplere Hoş gelidiniz yazısını işledim. Toplamda iki saatte bittirdim. Çok kolay oldu. Siz de yapmak isterseniz diye söylüyorum gözünüz de büyümesin hanımlar :)




Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

19 yorum:

  1. Çok şirin...Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. cok güzel olmuş ellerine yüreğine sağlık..keçeyle yapılan herşeye bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim hobihuzur :) Bende bayılıyorum keçeye :))))

    YanıtlaSil
  4. harika bir çalışma renk tonlaması kasnak fikri müthiş çoooook beğendim ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. ay bayıldım harikaaa olmuş:) güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş.eline sağlık.minik ayıcıklar da çok şeker.çocuklar güle güle oynasın:)

    YanıtlaSil
  7. Gönül; teşekkür ederim :)
    ÖRGÜÇANTAM; sağ olun :)))
    Neval; Kesinlikle öyle :)
    Sevgi Tunçer Dalgıç; Teşekkür ederim :)
    ebrulikedi; teşekkür ederim :) Umarım ayıcıkları çocuklar da beğenirler...

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bu kapı süslerine.. ellerinize sağlık... kuşlar, renkler harika

    YanıtlaSil
  9. merhaba yeni gelin, bende fransa'li gelin :) keçeye bende bayiliyorum. burda biraz pahali fiyti, ama turkiye'me gidince eminonunden bol bol alirim. tav siye edebilegin yer varmi satin almak için?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Fransalı gelin :) Eminönünde bulamadım ama ben internetten bir yer buldum hobikeçe.com' a bir bak istersen orada hem hobi keçeler var hemde yaklaşık 256 renk :) hem de normal keçe... fiyatlarıda çok uygun piyasaya göre... Tabi sen gelince yine bir gez eminönünü bir memleketi içine çek :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok tesekkur ederim, gezecegim evet hemde boll boll :)

    YanıtlaSil
  12. Çok şık bir çalışma olmuş elinize sağlık:)
    bir ben kapı süsü çalışamadım gitti:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil