20 Nisan 2011 Çarşamba

Ahşap maketler

Herkese günaydın  :)
Geçtiğimiz haftalarda eşimle akşamları ahşap basit maketler yaptık. Puzzle yaparken sıkılıyoruz da o yüzden böyle çabuk biten şeyler daha çok hoşumuza gidiyor. Ama sanırım bundan da sıkıldık çünkü iki haftadır bunlardan da yapmıyoruz :) tabi almadığımız için de olabilir :))) At ve araba yaptık diğer araba modellerini de yapmayı düşünüyoruz. Hatta ben boyasam mı diye bile düşünüyorum malum süslü olacak ya :) ya da en azından vernikleyeyim değil mi? Siz ne dersiniz hanımlar ???



Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

9 yorum:

  1. boyanmış yada sade her haliyle hoş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok hoşlar... pastel tonlar fena olmaz sanki.

    YanıtlaSil
  3. ÖRGÜÇANTAM; teşekkür ederim :)
    ruşen; sağolasın :) yeni maketler gördüm onları boyayıp yapbilirim :)))

    YanıtlaSil
  4. hoş bir uğraş.benim oğlum yapar bunlardan....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  5. bence boya,şöle pastel tonlara,arabayı bebek mavisine mesela:)

    YanıtlaSil
  6. Evet giderek boyama fikri benimde aklıma yatıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Şablonlarını atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki bunlar hazır ürünlerdi ben sadece birleştirme kısmını yapmıştım.

      Sil
  8. Maketitlerin planlarını atabilirmisiniz

    YanıtlaSil