16 Ocak 2013 Çarşamba

yeni bebek şekerleri

Kutu bebek şekerlerini niyeyse daha çok seviyorum ben. Bu yüzden de yeni bir şey tasarlarken/yaparken elim hep kutulara, kurdelelere, fiyonklara gidiyor... Bu cici şeylerde yine böyle bir anda ortaya çıktılar :) Resmini eklememiş olsam da, her bir ürünün kız ve erkek ürünleri mevcuttur.




Kutular mikadır, kız ve erkek bebek için çeşitleri bulunmaktadır...



Kutuların içlerine isteğe bağlı olarak renkli badem şekeri ya da lavanta konulabilir. Detaylı bilgi almak ve sipariş vermek için butiksekerlemeler@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ayyy çok güzelleri.. Öyle minnak kutuları nerden alıyorsunuz hediyeler için gerçekten de çok güel duruyoor. Kalpliye bayıldım been =)

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ben malzemelerimi internetten ve ya eminönünden alıyorum....

      Sil