18 Ocak 2013 Cuma

Ahşap boyama dikiş kutusu takımı

Bu dikiş kutusunu kardeşimin çeyizi için yaptım. Öyle çok dikiş falan sevmez ama yine de her evde iğne iplik bulunması gerekir sonuçta diyerek bunlarında düzenli durmasından taraf olduğum için böyle bir hediye yaptım sevgili kardeşime.... Sonra da dedim tek başına böyle kalmasın yanına iğnedanlık işledim, keçeden iğnelik yaptım :) O da içine makas ile ip koyacak ben burdan almadım nasılsa babamlar da var diyerek. Ahşap boyama tabi ki hamur kabartma yapıldı :) İçi ayrı dışı ayrı renge boyandı, bir güzel süslendi....





Kendinize iyi bakın,
Fatma.

7 yorum:

  1. cok güzel olmuş ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş , çok beğendim. ellerinize sağlık
    neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir çekiliş olmuş,hediyeler bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Kapaktaki detayları beğendim:)Bu arada tasarımlarımı paylaştığım bloguma bekliyorum. www.semoshunatolyesi.blogspot.com Sevgiler...

    YanıtlaSil