14 Ocak 2013 Pazartesi

bugünlerde ben....

Selamlar, iyi yıllar herkese :)

Yine blogumu boşladım ama boş durmuyorum.... Bu ara yeniden kanaviçeye merak sardım bir de sürekli okuyorum eskisi gibi, ki beni en çok sevindiren bu :) Eski alışkanlıklarıma geri dönüyorum ufaktan, daha çok ders çalışıyorum mesela, daha çok okuyorum, daha çok kendimle ilgileniyorum vs.... Bu yıldan daha fazla beklentim var belki çok büyük değişiklikler istiyorum hayattan ama istediğim her şey olsun istiyorum, herkes gibi... Gelelim bugünlerde neler yaptığıma:

                            
                            

1) Bir ara sürekli çanta diktim :) ayrıntılı post pek yakında....
2)Bu aralar sütlü ve tarçınlı tatlılar favorim sürekli yapıyorum.
3) Bitanecik sevgilimin doğum günüydü, sabah kahvaltıda süpriz yaptım ona :) 
4) Yılbaşında kocağımla baş başa yemek yedik...
5) Yeni kumaşlar aldım sevgili hobizu (Zuhal Hanım)'dan hemen iğnelik yaptım. Kesinlikle tavsiye ederim işine çok önem veren biri gönderdiği paketi görmeniz lazımdı, kumaşlarım bitince ben kendisinden yine sipariş vermeyi düşünüyorum açıkçası :)
6) Küçük kardeşe makyaj çantası yaptım. Gitar çaldığı için gitar işledim ona renklere bayıldım, kendim yaptım diye demiyorum, ne dersiniz?

Kendinize iyi bakın,
Fatma :)

5 yorum:

  1. sofran çok zarif duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar,bayıldım.Blogunuz olduğunu bilmiyordum.Ne güzel takiptesiniz artık.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil