12 Eylül 2011 Pazartesi

Tamamlanmayı bekleyen etaminler...

Herkeslere iyi haftalar,
Bu ara aslında çok yoğunum. Geçen haftadan beri paylaştığım postlardaki yapılan işler geçen 2 aydan kalma. Bu ara tezim için çalışıyorum. Hatta hafta sonu arazi çalışmam için Tekirdağ' a gideceğim inşallah. Okulda önümüzdeki hafta açılıyor zaten sonra sınavlar var bu sene KPSS' ye de hazırlanıp girilecek sonra Allah nasip ederse bu okul yılının sonunda inşallah yüksek mühendis olacağım vs vs....  Tabi bu arada kafa boşaltmak için hobi çalışmalarına devam :) 
Gelelim benim yarım kalan etaminlerime: Şimdi efendim ben etamin konusunda meşhur olan bir blogdan           ( Şimdi adını unuttum ama şablon isteyen olursa link verebilirim ) erosu işledim ama çerçeve mi yapayım yoksa yastık mı olsun bilemedim siz nedersiniz?


Bunlar da lohusa saç bandı  olucak. Bitince artık o resimleride eklerim inşallah :)


Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

6 yorum:

  1. ay ne olur ver linki:)çok güzeller.bu arada başarılar ve kolaylııklar:)

    YanıtlaSil
  2. Benimde elimde yarım işlerim ve ne yapacağını bilemediklerim var :(
    Eros bence çok güzel olmuş. Kenarlarına siyah bant çektirip füme bir kumaşa uygularsan yastık olarak çok şık olur.

    Eline emeğine sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, benim eros da hala bekliyor:)

    YanıtlaSil
  4. sezobigo;teşekkürler :)işte sana hatunun linki: http://penelopisfreebies.blogspot.com/ bir karıştır çok güzel şeyler var hatta benim daha yapıcağım bir sürü şey var oradan :)
    Sena'nın annesi; yastık yapma fikri daha ağır basıyor :) Teşekkür ederim.
    Nalan Ünal; Benimde kuş kafesi :)teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. bence yastık daha şık olur zıt renklede tamamlarsanız. her iki çalışmada çok güzel.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. yarım işi olmayan varmı merak ediyorum:))))
    ellerine sağlık melek işine bayıldım süper görünüyor. yastık yapıp kenarlara siyah beyaz iki yumuşak dantel(hazır kıyafetlerde kullanılan 2cmlik lerden) geçirip çerçeveleyebilirsin.

    YanıtlaSil