5 Eylül 2011 Pazartesi

Mumlarla dekorasyon

Herkese iyi haftalar :)
Geçenlerde paylaştığım kırlentlerimi hatırlarsınız. İşte bu nedenle onlara uygun mumlarla dekoratif bişeyler yapmak istedim. Aslında mumları koyduğum tabağı beyaza boyayacağım ama artık kısmet ne zaman belli olur bilemiyorum. Tez zamanda olur inşallah diyeyim :) Bu mumları 2- 3 ay önce İkea' dan almıştım. Stok eritmeye çalıştıkları için çok ucuza aldım. Renklerine bayıldım . Bir pakette 9 tane vardı. Ben 6 tanesini kullandım. Baktım mumlar o kadar renkli olmasına karşın gözüme boş gelince hemen kurdele ile bişeyler yaptım. Fazla mı süslüyüm ne ? :) Lafı fazla uzatmayayım işte benim mumlarım....


Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

5 yorum:

  1. My dear, its really a cute idea, i like the colors too :)

    YanıtlaSil
  2. mumları çok beğendim renkli renkli hoş olmuşlar :))

    YanıtlaSil
  3. CREATIVE MIND; thank you very much :)
    pembe; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. canım çok şirinler sende nazarlıkalrı seviyorsun anlaşılan :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim ablacım :) Evet nazarlıkları seviyorum takılarda, dekorasyonda her yerde olabilir bence :)

    YanıtlaSil