5 Eylül 2011 Pazartesi

Bir İftar Sofrası....

Ramazan geçmiş olsada ben iftar soframı yeni paylaşıyorum :) Dedim oruçlu oruçlu yemek postu paylaşmayayım ancak vakit buldum bende. Öyle çok kalabalık değildik soframızda hepi topu dört kişi. Ben kalabalık bir ailede büyüdüğüm için ( sadece biz altı kişiydik ) dört kişi bana az geliyor. Neyse iftar için misafirlerimiz eşimle benim ortak arkadaşlarımız iki sevgili güzel insandı :)
İftar menümüze gelince: Domates Çorbası
                                    Cevizli havuç salatası
                                    Közlenmiş biber sarması ( peynirli )
                                    Patlıcanlı börek
                                    Kara lahana dolması ( İlk defa yaptım o yüzden bence masanın yıldızydı kendisi :) )
                                    İslim kebabı
                                    Pirinç pilavı
                                    Patates püresi
                                    Mozaik pasta ve dondurma

NOT: Közlenmiş biber sarması ve patlıcanlı börek tarifi hünerli bayanlardan.

Gelelim resimlere...



Dolmamın tek başına resmini çekmesem olmazdı :)

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

4 yorum:

  1. masan çok şık gelin hanımda duvardaki resim mi stiker mı?bayıldım çok güzel ve nerden aldın çok çok güzelmiş.
    o masada olmak isterdim ne yalan söylüyüm:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sezobigocum :) Duvardaki stiker gittigidiyordan açık arttırma ile almıştım bayada ucuza gelmişti. Duvar stikerları tablodan daha çok hoşuma gittiği için evde muhtelif yerlerde duvar stikerlarımız var. Gittigidiyorda hala var mı bilmiyorum ama istersen satıcının ismini verebilirim. Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  3. olur verirsen sevinirim çok güzel çünkü:)

    YanıtlaSil
  4. GG' da duvarstickerları bölümünde coolart adlı dükkandan almışım şekerim :)

    YanıtlaSil