11 Aralık 2013 Çarşamba

Hoşgelesin bebek partisi

Merhabalar herkese,
Yurt dışında baby shower olarak yapılan adet bizde de yapılmaya başlandı biliyorsunuz. Ama ben isminin baby shower olmasına karşıyım bizde çünkü bu adet eskiden beri bizde de olan bir adettir. Sadece bu kadar şamatalı kutlanmazmış eskiden o kadar... Şimdilerde bizler başladık böyle konseptli kutlamaya :) Ben de bu yüzden baby shower değil hoşgelesin bebek partisi yaptım kızıma ve kızımın teyzeleriyle bir güzel eğlendik, yedik, içtik...
Böyle bir organizasyon yapmak isteyenlere tavsiyem planlı olurlarsa hiç de öyle zor değil. Zira bu partilerin 7. ayda yapılması gerekir ama ben 8. ayımın sonundaydım ama çok yorulmadım hazırlarken açıkçası.... Sizler de böyle bir parti yapmak isterseniz sizlere tavsiyem aşağıdaki adımları izlemeniz...
1) Öncelikle sizin ve davetlileriniz için uygun bir tarih belirlemek.
2) Daha sonra bir davetiye hazırlamak (ben bastırmadım herkese ile sanal ortamda paylaştım)
3) Partinin konseptini belirlemek ve kartları yazıları bastırmak (ben internette bulduğum bir bebek figürünü bir çizim programında puantiyeli zemin üzerine yerleştirip öyle bastırdım kağıtlarımı) Yani parti süslemeleri hazırlamak.
4) Menüyü oluşturmak. (herşeyi sizin yapmanıza gerek yok gelen konuklardan da birşeyler isteyebilirsiniz eminim ki onlar da seve seve yaparlar... benim arkadaşlarım sağolsunlar çok lezzetli mamalar getirdiler bize :)
5) Partide oynanacak oyunları bulmak ve bu oyunlarda ödül verecekseniz bu ödülleri hazırlamak. (Ben iki tane ödüllü oyun hazırladım: birincisi göbek çevresi tahmin oyunuydu, ikinciside kelime avıydı. Bir de bunlara ek olarak kızımın isminin baş harflerini oluşturan şiirler ve dilek kartları yazdılar misafirler. Bu kartları kızımın Özlem teyzesi hazırladı.)
6) Misafirlere o günün anısına dağıtmak için hediyelikler hazırlamak veya almak. (Ben anahtarlık ve şeker poşetleri hazırlamıştım. Yine Özlem teyzemiz sağolsun tel bisikletler süslemişti dağıtmak için.)

Şimdi gelelim fotoğraflara, çok iyi çekememişim aslında ama ne yapalım idare edicez artık :)
 Banner'ı kalın kağıda bastırdım sonrada harfleri birbirine kurdeleyle bağladım.

Niye bir örtü sermedim bilmiyorum ama aklımda konsolun üstünü pembe tül örtmek vardı. Siz altta pembe tül varmış gibi düşünün :) Burada hediyeler ve servis gereçleri var...

 Genel bir görünüm... Aynadan görünmeyeyim diye fotolar yamuk olmuş idare edin artık :)

Misafirlere dağıtmak için hazırladığım hediyeler... Kutuların içinde anahtarlık var. Sepette de şekerlemeler...

 Şekermelere yakından bir bakış...

 Süslü bardaklarımız...

 Bardak ve çatal bıçaklara yakından bir bakış... Açıkçası sonrasında bulaşıkla uğraşmamak için kullan at ürünleri tercih ettim :)

Bunları da süslemezsem olmazdı :)

 Oyunlarda verdiğim hediyeler... Ben çerçeve ve notluk olarak düşündüm.

 Pastanın düzgün bir fotoğrafını bulamadım :( Ama tadı çok güzeldi... Ben Atölye Terapi'ye yaptırdım. Tekrar teşekkürler Arzu Hanım :)

 Masanında ayrıntılı resimleri yok ne yazık ki... Ama herşey çok lezzetliydi. Tabi ki herşeyi ben yapmadım o yüzden emeği geçen herkesin eline sağlık diyelim :)

Bu da bebek bezi pastamız. Hediye geldi. Kızımın Fatmanur teyzesi yaptı. Çoktan bitirdik tabiki bezleri hemde bu bezler 2 numaraydı. Çok mu hızlı büyüyoruz ne  :)

 Bunlar kızımın Özlem teyzesinin hazırladığı şiir ve dilek kartları. Ortaya çok güzel şeyler çıktı kızımı büyüyüp okuduğunda çok eğlenecek :)

 Bu da kapı süsümüz... Her yerde kullandım valla hastahanede, mevlütte.. (Tabiki de ben yaptım :)

Bunlarda hediyelere yakından bakış....

Not: Ben bunlarla uğraşamam ama bunlardan isterim derseniz butiksekerlemeler@gmail.com'dan sipariş verebilirsiniz :)

Kendinize iyi bakın,
Fatma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder