9 Aralık 2013 Pazartesi

Bebişe yaptığım ciciler...

Hamileliğimin son aylarında çalışmaya başlamıştım çok şükür :) O yüzden bebişin hazırlıkları biraz yavaş yavaş oldu. Doğum iznimi alınca tamamlarım diyordum ama bu seferde benim halim olmadı açıkçası. Buna rağmen planladıklarımın çoğunu yaptım :)
Bundan sonraki postlar bebişin hazırlıkları ile ilgili olacak, arayı kapatmam gerek ama değil mi :)


Bunlar kızımın dolabına koymak için diktiğim lavanta keseleri. Sizzix makinemle kestiğim kelebeklerimi aplike ettim.
 İnternetten bulduğum şablonları karıştırıp işledim :)

 Sizzix ile kestiğim kelebekleri pazen kumaşa aplike ettim.

 Bunlar kızımın süs yastıkları... Daha sonra boşlukları doldurdum...

 Bu model Yumak dergisin Filiz Türkocağı için yaptığı özel sayıdan... Orada pano yapılmıştı ama ben yastık yaptım:) Hatta bu yastığı takı yastığı olarak kullandım sonra.

Bunlar kızımın ahşap eşyaları. Sağolsun Meral Hoca ile birlikte 1 günde bitirdik :)

Bu da anı yastığının tamamlanmış hali....

Kendinize iyi bakın,
Fatma.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder