4 Ağustos 2012 Cumartesi

Atölye Terapi Kafe

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba :)
Daha önceki yazılarımda hatırlarsanız İzmit' te açılan yeni bir kafeden bahsetmiştim: Atölye Terapi Cafe.... Sahipleri Arzu Hanım ve Sibel Hanım, ikiside dünya tatlısı hanımlar ve bizler için çok güzel bir kafe hazırlamışlar. İçinde atölye derslerininde yapıldığı geniş ve ferah bir mekan burası... Ben Meral Hoca'nın ahşap boyama kursuna gidiyorum. Kurs Çarşamba günleri sabah ve akşam gurupları var, akşam grubu çalışanlar için saat 5 ile 8 arası. Kursun çok eğlenceli geçtiğini söylememe gerek yok sanırım :) Bunun haricinde sanırım çini boyama ve nakış kursuda var. Daha ayrıntılı bilgi için atölye terapinin facebook sayfasından iletişime geçebilirsiniz.
Aynı zamanda çok güzel yemekleri var Atölye Terapi' nin... Çeşit çeşit mantı ve zeytinyağlılar, profiterol ve kekler. Hepsi birbirinden lezzetli ve güzeller.
Bence bir an önce gidip görüp denemelisiniz :)) Bunlarda atölyeden bir kaç kare daha fazlası burada...


Kendinize iyi bakın,
Fatma'nın Hobileri :)

5 yorum:

  1. En kısa zamanda uğramayı planlıyorum..Paylaşım için de teşekkürler..O zaman siz şimdi çok güzel şeyler de paylaşacaksınız..Ne de olsa Meral Hoca'nın öğrencisisiniz artık.. ;))) SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bir türlü vakit bulup da düzenleyemedim resimleri... ama terapinin sayfasına bakarsanız benimde yaptığım ciciler var orada :))) Bu arada kesinlikle uğramalısınız belli mi olur belki denk gelir tanışırız, sevgiler :))))

      Sil
    2. Gayet güzeller,sizinkileri de eklerseniz daha da güzel olacak! Takip ediyorum oradanda ;))) Mutlaka uğrayacağım..İnşallah tanışırız.Ben de çok isterim.. Görüşmek dileğiyle..SEVGİLER!

      Sil
  2. Çok hoş bir yermiş.Tam benlik.Malesef uzağım...

    YanıtlaSil