6 Ağustos 2012 Pazartesi

Ahşap boyama ilk yaptıklarım....

Herkese iyi haftalar :)
Biliyorsunuz Meral Hoca'nın Atölye Terapi' deki kursuna katılıyorum. Çok eğlenererk yeni şeyler üretiyorum yaptıklarımı da dakikalarca izleyebiliyorum ( fazla mı kendini beğenmiş oldum ne bu aralar :D) Peki neler yaptım kurs süresince bakalım: İlk göz ağrım canım çay kutumu ( farkettiyseniz kendisini kişileştirdim zira kendisi dediğim gibi ilk göz ağrım :) ) açık renk boyadığım ve yaklaşık bir 7 kat boyadığım için aslında biraz sıkılmıştım ama sonra süslerken çok keyif aldım. Sonra mutfağıma küçük bir set yaptım: peçetelik, havlu kağıtlık ve ekmeklik. Sonra matruşkalı peçetelerimden küçük askılı panocuk yaptım çok güzel oldu, herkes birşeyler kattı kendisine tam bir imece işi oldu. Zaten kursta farkettiğim birşey zevkl insanlar biraraya gelince ortaya daha güzel işler çıkıyor eee boşuna dememiş atalarımız bir elin nesi var iki elin sesi var diye:))) Bu arada birde eşime kedili kutu boyadım ama ne yazık kı resmini çekmemişim artık okula gittiğimde çekerim resmini bir ara çünkü kutusunu okula götürdü masasındaki dağınıklık toplansın diye... Eeee artık resimlere geçelim değil mi ?








Kendinize iyi bakın,
Fatma'nın Hobileri :)

11 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  2. çok cici çalışmalar yapmışsın, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çoook güzel olmuş ellerine sağlık istediklerin varsa getireceğim:)))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. sevgili fatma
    hepsi guzelde o minik kus evine vuruldum:

    YanıtlaSil