30 Ocak 2012 Pazartesi

Yeni yıl hediyelerim...

Herkese iyi haftalar :)
Yeni yılda verdiğim hediyelerin resmini ancak ekleyebiliyorum. Kuzenlerime ve kardeşlerime broş yaptım daha önce bloga eklediğim için onların resimlerini eklemedim. Anneme boyunluk ördüm diş hekimi olan kuzenim için diş figürlü broşlar yaptım, bunlar yeni yapılanlar. Bir güzel paketledim ve yılbaşı hediyesi olarak verdim.

İşte böyle daha önceden yaptığım şeyleri ancak ekleyebiliyorum bloga.... Hafta sonu olduğundan bir iki post hazırlayıp otomatik yayına aldım. Artık hafta içi onlar yayınlanacak, yorumlarada inşallah cevap verebilirim der ben kaçarım :) 




Kendinize iyi bakın,
Fatma'nın Hobileri :)

6 yorum:

  1. Birinin ellerinden çıkmış, emek verilmiş hediye gibi kıymetlisi var mı, hele böyle güzel de olursa :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Banu ablacım :) Kesinlikle haklısınız bende çok önem veririm el yapımı hediyelere...

    YanıtlaSil
  3. diş broşlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. bundan güzel hediye olur mu?el emeği göz nuru!güle güle kullansınlar..

    YanıtlaSil