16 Ocak 2012 Pazartesi

sonunda gelebildim....

Evet en sonunda bloguma girebildim ,yaşasın yaşasın :) Bu arada herkese iyi yıllar dilerim herkesin yeni yılda istediği herşey olur inşallah. Valla benim için yeni yıl yüksek lisans tezimi bitirecek ve teslim edecek enerjiyi getirsin yeter...
Bu aralar fazla yoğun olduğumdan blogumla ilgilenemedim bir türlü. Yine arada bir akşamları bişeyler yapıyorum ama fotoğraf çekmeye bile üşendiğim için tabi siz göremiyorsunuz. Bir ara ekleyeceğim inşallah. Bugünde hasta olduğum için evde kaldım. Geçtiğimiz cuma ufak bir rahatsızlık geçirdimde serum falan verdiler ama henüz kendimi toparlayamadım sanırım bir iki gün daha dinlenirsem enerjimi yeniden toplarım.
Resimsiz post olmaz diyerekten fi tarihinde kapladığım kutularla sizleri başbaşa bırakır iyi günler dilerim efendim :)



Kendinize iyi bakın, 
Fatma'nın Hobileri :)

7 yorum:

  1. Sevgili Fatma, geçmiş olsun. Kutular çok güzel görünüyorlar, siyah beyaz foto desem değil, renkleri ilginç. Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  2. ehlikeyf; teşekkür ederim. Kutuları kapladığım şey gümüş yaldızlı yapışkalı folyo. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun canım aman dikkat et havalar da sert geçiyor.

    ellerine sağlık kutular çok şık

    YanıtlaSil
  4. Önce çok geçmiş olsun, bugünlerde herkes hasta çevremde de öyle..

    Kutu kaplamalarını çok begendim ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  5. ÖRGÜÇANTAM; teşekkür ederim ablacım :)
    Aslı; teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili Fatma çok geçmiş olsun.kendine dikkat et.
    kutuların ne kadar şık olmuşlar!renk ve desenleri çok güzel,tez de kolaylıklar diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil