18 Mayıs 2011 Çarşamba

mimmmm...

Tekrar merhabalar hanımlar :) dedim girmişken birde mimimi cevaplayayım... Sevgili blog arkadaşlarım sezobigo ve Fransalı gelin beni mimlemişler. Bende kendilerine sevgilerimi iletip geçiyorum mimin konusuna : " Blog yazma yeriniz neresi "

Blog yazma yeriniz neresi?
Ev, okul, kütüphane artık neresi olursa ama en çok evimde koltuğun üzerinde... Ama mesela şu an okulda laboratuvarda cevaplıyorum bu mimi :)


En iyi ,rahat nerede yazıyorsunuz?
Kesinlikle evde koltuğun üzerinde :)


İşte aynen böyle :)


Kimlerin haberi var?
Eşim, annem, kardeşlerim falan işte :)


İş yerin de veya evde yada başka nerede yazıyorsunuz kim biliyor o çevreden? 
Ev haricinde okuldan yazıyorum okulda da bir iki arkadaş biliyor o kadar...


Bu mim de benden cevaplamak isteyen herkese gitsin efendim :D

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder