18 Mayıs 2011 Çarşamba

işte geldim burdayım :)

Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar :)
Epeydir yoktum buralarda bilmiyorum yokluğumu hissettiniz mi hanımlar :) Bu aralar fazla yoğundum okulda da ama boş durmadım tabi yine yaptım bişeyler... Lakin tembellik diz boyu olduğundan yaptıklarımın resmini çekip post girmeye üşendim :D Şu aralar normal yoğunluğuma döndüğümden artık inşallah düzenli post girmeye devam ederim .
Aslına bakarsanız  bu aralar etamine merak sardım küçük küçük birşeyler deniyorum biraz  zaman geçince onlarıda paylaşırım. Tabi bir de ahşap boyamak istiyorum gerçi bilmiyorum becerebilirmiyim ama yine de deneyeceğim çünkü dekupaj resimleri hergün çok güzel şeyler paylaşıyor ve ben çok yapmak istiyorum :) Yardımlarınızı beklerim artık...

Gelelim postumuzun konusuna... Bu arada birkaç günlüğüne Ankara' ya gitmiştim bir kurultaya katılmak için. Ankara' da sevgili arkadaşım Edacım sağolsun misafir etti beni. Bende ona giderken bunları götürdüm. Kendisi çok beğendi bakalım siz beğenicek misiniz?

 Kapı süsümüz sanırım biraz fazla renkli oldu ama napiim seviyorum renkleri :)

 Minik kalp lavanta keseleri...

 Beyaz peçete halkalrı... Eda bunları çeyizine saklayacakmış aslında ben saklama o zaman başka yaparım desemde yinede saklayağını söyledi...

 Hepsinin tek tek paketlenmiş hali.. Kuşları daha önce eva ile yapmıştım arkalarına mıknatıs yapıştırdım ve magnet oldular :)
 
Buda kutuya girmiş halleri... Kutuyu benim kapladığıma söylememe gerek yok heralde :D

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

6 yorum:

  1. süper olmuşlar ellerine sağlık, ahşap boyamaya kesin başla tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Maya'nın Cicicleri :) Evet ya çok istiyorum en kısa zamanda başlarım inşallah...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık bende ahşap boyama ,dikiş derken şimdide etamin yapmak istiyorum bugün ayaklarım ağrıdı kasnak bulacam diye ama bulamadım yinede:))
    bakalım allah sonumuzu hayr eylesin:))

    yaptıklarında çok güzel arkadaşım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım :)Etamine kesinlikle başlamalısın çok zevkli birşey.... Bulamassan ben sana alır yollarım kasnak şekerim :)

    YanıtlaSil
  5. paket harika.arkadaşın çok şanslı doğrusu:)ellerine sağlık...

    YanıtlaSil