12 Ocak 2011 Çarşamba

Kutu kutu pense.....

Selamlar hanımlar :)
Bu yapışkanlı kağıtları çok seviyorum bol bol kutu kaplıyorum. Evde o kadar çok kutu oldu ki eşim çoğu zaman dalga geçiyor benimle.... Ben çoğu zaman kendi yaptığım kutuları kapladığım için eve kutu gelmesini beklemiyorum da. Bir ara yaptığım bütün kutuları paylaşırım inşallah ama şimdilik bunlarla idare edin :)

Yapılışına gelince :Çiçekli olanı mukavvadan kestim kolibandıyla sabitledim ve üstünü yapışkanlı kağıt ile kapladım en sonda kurdeleyle süsledim o kadar şimdi içinde poşet çaylarım var ve mutfakta duruyor.
Oluklu kartondan olanı ise istediğim boyutta cetvelle çizdim kestim kat yerlerinden katladım. Kapağa içi görünsün diye kestim ve asetat ekledim, kenarlarınıda kalpli delgeçle deldim ve içinede hediye götürülmek üzere yaptığım truffları koydum. İşte bu kadar.....




Kendinize iyi bakın,
Sevgiler,
yeni gelin :)

2 yorum: