17 Ocak 2011 Pazartesi

Kumaş sepetlerim...

Selamlar hanımlar,
Nasılsınız bakalım bu hafta inşallah herkes iyidir.... Kumaş sepetlerimi yapalı epey bir zaman geçti ama tembellikten ancak resimlerini düzenleyebildim. Bakalım beğenicek misiniz?

3 tane diktim hatta en baştakini elimde diktim, diğerlerini annemlere gittiğimde makinada diktim sadece haliyle hızlı oldular o kadar hani makinannız yoksa elinizdede dikebilirsiniz. Bir ara yapılışını da paylaşacağım zaten....


Bu da kitaplığa yerleştirilmiş hali. Nasıl olmuş???

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş yerlerinede yakışmışlar.. yapılışını beklerim şahsen dikiş konusuna adım atıyorumda :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.... en kısa zamanda inşallah bu aralar finallerim var biterbitmez adım adım ekleyeceğim yapılışını inşallah:))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar kalıbı varmı yoksa 10 marifetten falanmı faydalandın çok şeker olmuşlar güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. çok güzeler ellerimize sağlık. Yapılışın da paylaşırsan daah güzel olur. Bizde yapardık hani!!!

    YanıtlaSil
  5. selmanın sepeti: paylaşacağım bir ara çiçeğiyle beraber yapılışını ama bu ara sınavlarım var....

    ratatoule: ya sanırım 10 marifette de linki paylaşılmıştı ama bende ölçülerini ekleyeceğim bir ara:))

    YanıtlaSil