10 Aralık 2012 Pazartesi

ahşap boyama ( kendime yaptıklarım)

Selamlar herkese,
Ahşap boyamalarla devam edeyim yine :) Bunlarda da ilk yaptığım çalışmalardan. Anlayacağınız hepsini ben kullanıyorum :) Mumla eskitme tekniğini kullanıp kendime tepsi ve yatak odasında komidinin üstündeki dağınıklığı toplasın diye kitap kutu ve banyoda kullanmak için kutu yaptım.... Artık kendime çalışıyorum evde nereye ne koymak istiyorsam hemen bir obje alıp boyuyorum kursta yapılanları beğenip Meral Hocamın dediği gibi 'kıskanma ne olur boya seninde olur' sözüne istinaden her şeyi yapmak istiyorum bakalım sırayla artık..... Bu arada kendim yaptığım diye demiyorum ama kendime çok güzel dikiş kutusu, şiş kutusu ve yünlerimi koymak için ip sandığı yaptım pek bir güzel oldu :) Artık tembel ben ne zaman eklersem bloga. Şimdilik benden bu kadar.....







5 yorum: