26 Eylül 2012 Çarşamba

Ahşap boyama küpe kutusu

Merhabalar herkese :)

Yine düzenli post girememe hastalığına tutuldum sanırım.... Aslında her güne post girmek için yaptığım şeyler de birikti ama tembel ben işte napalım :) Bu kutuyu da boyayalı bir ay olmuştur herhalde ama ancak ekliyorum bloga. Ben bu kutuyu küpelerim için yaptım. İçine bir sünger koydum ve küçük küpelerimi buraya yerleştirdim, daha önce yaptığım küpe standında küpelerim tozlanıyordu, şimdi daha iyi oldu artık tozlanmıyor. Ama süngeri kumaşla veya yapışkanlı kağıtla kaplamam gerek çünkü çok beyaz durdu, Siz ne dersiniz????





Kendinize iyi bakın,
Fatma'nın Hobileri

10 yorum:

  1. çok cici olmuş, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Vavvvv.... Ne harika olmuş bu kutu. Kabartmalar, kuş kafesi, kurdele.. Bayıldım. Ellerin dert görmesin Fatmacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülsüm Ablacığım :)) Yeni yeni öğreniyoruz bir şeyler işte....

      Sil
  3. Kutu çok güzel,çok şişirn olmuş..Tam bir küpe toplayıcı..Kumaş kaplayabilirsiniz,güzel olur..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet bende kumaş kaplamayı düşünüyorum :))

      Sil
  4. çok güzel olmuş bende yapıyorum hatta boyama aşamasında sende görünce şaşrıdım gerçi benim ki yüzüktü ama malzemelr aynı olunca şaşırıdm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sezobigocum :) Hadi bitirde bir de yüzük versiyonunu görelim :D

      Sil
  5. ellerine sağlık canım harika olmuş

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık bence de çok şeker olmuş...

    YanıtlaSil