6 Haziran 2011 Pazartesi

Çiçekli taçlarım...

Herkese iyi haftalar ve de günaydın :)

Öncelikle bu hafta sonu evlenen sevgili arkadaşım Nihan' a bir ömür boyu mutluluklar. Canım benim inşallah çok ama çok mutlu olursun :) Ne yazık ki ben nikaha gidemedim çünkü eşimin işi vardı ve nikah istanbuldaydı ama hafta içi kınaya gittim de arkadaşımı görebildim... Tabiki benim arkadaşım çok güzel olmuştu maşallah kızıma :D artık gelinlikli resmini de mail atarsın canım :)

Dedikten sonra gelelim benim süslü taçlarıma... Bu taçları yapalı bir iki  hafta oldu ama daha takamadım bile bu hafta açılışı yaparım artık. Daha önce bu yazımda bahsettiğim çiçekli broşların biraz daha büyüğünü yapıp bu sefer taçlara kondurdum. Bakalım beğenicek misiniz ?

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

7 yorum:

  1. çok tatlı olmuşlar canım. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş beğendim gerçekten ellerine sağlık gelin hanım:))

    YanıtlaSil
  3. harika olmuşlar.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. süper olmuşlar elinize sağlık,, son zamanlarda gördüğüm en güzel renk ve çalışma diyebilirim

    YanıtlaSil