10 Mart 2011 Perşembe

mimmmmmm :)

Sevgili blog arkadaşım sezobigo beni mimlemiş. Teşekkür ederim sezobigocum :)  Ve yanıtlar...

Hayalinizdeki meslek nedir?
Aslında öyle çok olmak istediğim birşey yoktu ama şu an çikolatacı olmak istiyorum her yer çikolata kakao  :)) Tabi bu arada mesleğimden de memnunum ve bir yer bilimci olmaktan çok mutluyum :)

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
Ben yaz kış talı kokuları severim. Mesela Christian Dior'un Miss Cherie si gibi....

Çay mı kahve mi ? Kaç şekerli ? Sütlü/Sütsüz?
Çay ve şekersiz olsun... Tamam çikolata ve tatlı canavarı olabilirim ama bir yerlerden kısmak lazım dimi :)
 

En en en önemli makyaj hileniz ?
Kesinlikle göz kalemlerim. Zaten birtek göz kalemi kullanıyorum.

Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Güzel soru :) 1- Bütün nitelikli insanlara ve tabi kendime iş iş iş. Sonuçta o kadar emek veriyorsunuz diplomanız ve sertifikalarınız elinizde işsiz olarak kalıyorsunuz....
                    2- İnsanlar arasında barış sağlanır mı bilmiyorum ama en azından dünyada ki tüm çocuklara birşey olmasın....
                    3- Kimse aç ve evsiz olmasın lütfen cin kardeş...

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydanız, hangisi olurdu?
Hımmm şimdi tatlıyı çok severim ama peynirsiz de yaşayamam. Bu yüzden kahvaltı :) Hem reçelde olur kahvaltıda....  


Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdeleniz ne renk olurdu?
Turkuaz...

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu ?
Küpe küpe bir daha küpe :) Bayılıyorum küpelere...

Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Resim yapmak ya da uçmayayım en azında düzgün çizim yapmak... Bu konuda o kadar beceriksizim ki anlatam Allah'tan bilgisayarlar varda orada yapabiliyorum çizimlerimi...

Bitince almaya  devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Göz kalemi tabi birde göz makyajı temizleyeci pedlerden... Sonuçta kalemi çokramak biraz zor oluyor :)

 
Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz? 
Hayır ya ben geleceği falan görmeyeyim mümkünse sonra kötü şeyleri engellemeye çalışır dengeyi bozarım falan....

Gizli ünlü aşkınız kim ? (Fotoğraf koyun ! )
 Ya şimdi öyle aşk falan yok ama şimdi Jonny Deep'in de oyunculuğuna hayranım ne yalan söyliim :) Adam her filimde şekilden şekle giriyor...



Neden blog tutmaya başladınız?
Sadece paylaşmak için... Çünkü uzun zamadır ilk defa bu kadar evde kalmıştım sürekli birşeyler yapıyordum bende paylaşmak istedim yaptıklarımı :) Zaten daha yeniyim aranızda....


Bu mimde benden izleyici listemdeki herkese gitsin tabi cevaplamak isteyenlere....

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin :)

 

2 yorum:

  1. ünlü gizli aşkımız seninle aynı heheh güzel bi mim olmuş =) sevgiler

    YanıtlaSil