19 Şubat 2011 Cumartesi

Ben de mimlendim :)

Sevgili sezobigo beni mimlemiş. Benim hiç mimim olmamıştı o yüzden sevindirik oldum birden :) Çok teşekkür ederim sezobigo.....
Şimdi gelelim cevaplara....

Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Evimize biryerlerden kedi girerse ve ben onunla göz göze gelirsem heralde düşer bayılırım. Kedilerden çok korkuyorumda...

Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Öyle herhangi birşey yok çünkü birşeyi çok beğendiğim zaman genelde indirimi bekliyorum. Çoğunluklada kısmetimde varsa alırım diye kendimi ikna ediyorum. Ama genellikle de daha düşük fiyata benim oluyor yani beklediğime değiyor :D  

Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey
Şu ana kadar hiç diyet yapmadım ama çikolata ve tatlı uğruna yemeği bile unuturum çoğu zaman... 


Uğurun var mı, uğurun?
Uğurum yok ki benim .... 

Kendine en yakıştırdığın renk?
Gri ve mavi tonları... çok severim bu renkleri :)

En sevdiğin takın?
 Alyansım ve de küpelerim tabi birde sevgili kocamın nikahta aldığı incili pırlanta küpe ve kolyem :) 

Takıntın?
Marketlerde bireşey alırken öndeki ürünü değil de arkadakini alırım...

Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke
Prag, Paris ... İki şehirde de görmek istediğim çok güzel yerler var.


Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?Mustafa Ceceli Limon Çiçekleri... Aslında çok var da ilk aklıma bu geldi :)


Solunda ne var?
Çok sevgili benim bitanecik kocacım var :))) 

Bu mim benden de izleyici listemde ki herkese gitsin...

Sevgilerimle,
yeni gelin :)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder