7 Aralık 2010 Salı

Yeni kurabiyeler.....

Selamlar herkese
Bu arada henüz kimse varlığımdan pek haberdar değil ama olsun ben hala umutluyum :))
Yeni kurabiye resimlerim vardı bari bloguma ekleyeyim dedim. Bu seferkileri marsmallow ile kapladım gayette güzel oldular bence denemelisiniz hanımlar.... Kurabiye tarifim daha önce tarifini verdiğim yumurtasız kurabiye tarifi. Marsmallow hamur içinse tarif şu şekilde:


Marsmallowlu kaplama hamuru: 1 paket Haribo beyaz Marsmallow
                                              Pudra şekeri
Yapılışı: Elinizdeki kurabiyeleri kaplayacak kadar hazırlamanızda fayda var bu nedenle 10- 12 adet marsmallowu benmari yöntemiyle eritiyorsunuz daha sonra içine pudra şekeri ekleyip hamur haline getiriyoruz merdaneyle açıp kurabiyeleri kestiğimiz kalıplarla kesip çok az suyla kurabiyelerin üstüne yapıştırıyoruz işte bu kadar:)) ve işte sonuç.....
 Kurabiye hamuru kabarmadığı için tepside boşluklu dizmenize gerek yok.....

 Bu küçük atıştırmalıklar sevgili arkadaşım Eda içindi ....

Bunlarıda annemin doğum günü için yapmıştım. Anneciğim iyi ki varsın seni çok seviyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder